Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Χρόνια Πολλά!!στους Σταύρους και τις Σταυρούλες!!!


Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα!!! Χρόνια πολλά σε όλους μας ..διότι είναι απο τις μεγαλύτερες γιορτές της χριστιανοσύνης μας!!!! Αλλά εγώ θα μου επιτρέψετε φίλοι μου να ευχηθώ απο εδώ και στο έτερόν μου ήμισυ που γιορτάζει σήμερα...στον άνθρωπό μου..που μου έμαθε πόσο όμορφη είναι η ζωή με τις όποιες αντιξοότητές της.. σ'αυτόν που μου έμαθε να χαμογελώ,ακόμη κι'όταν πονάω.... σ'αυτόν που μου χάρησε την μητρότητα και χαιρόμασθε ευτυχισμένοι τα δυό μας κοριτσάκια που γίναν κοπέλες πιά.....σ'αυτόν που μου χάρησε την ευτυχία μαθαίνοντας τι είναι πραγματική αγάπη...ευτυχία!!! Σε ευχαριστώ Σταύρο μου γι'όλα αυτά που μου χάρισες και μου χαρίζεις ακόμα.... Χρόνια σου πολλά καλέ μου!!! Να σε χαιρόμαστε και ο θεός να σ'έχει γερό και δυνατό!!!

16 σχόλια:

Εφη είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα. χρονια πολλα καλη μου στο ταιρι σου, σε σενα , στα κοριτσια σου, σε ολη την οικογενεια σου και σε ολο τον κοσμο. ναχαιρεσαι την οικογενεια σου και να εισαι παντα χαμογελαστη. φιλια πολλα.
καλημερααα.

MOLEMOU είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΡΕΣΕ ΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΆ ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ-ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΏΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ.

Matriga είπε...

Να τον χαίρεσαι το Σταύρο σου! Όλα τα καλά στο σπιτικό σας.

Φιλιά

Υ.Γ. Στον τίτλο σου ξέφυγε ένα τ στο όνομα Σταύρος και βγαίνει Σαύτος ;)

Aristodimos είπε...

Χρονια του Πολλά...
Χρονια καλά γεμάτα υγειά, χαρα και καθε επιθυμητο και για τους δύο σας.

Αρης

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ Έφη μου να είσαι και εσύ καλά σου εύχομαι απο καρδιάς!!!

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ Έφη μου να είσαι και εσύ καλά σου εύχομαι απο καρδιάς!!!

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ πολύ Μολέμου μου επίσης και σε εσένα εύχομαι τα καλύτερα!!

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ καλή μου!επίσης,ότι καλύτερο και σε εσένα!!εχαριστώ επίσης για την διόρθωση...και για το πέρασμα σου απο το σπιτικό μου!!!να είσαι καλά!!

mar9659 είπε...

'Αρη μου σε ευχαριστώ απο καρδιάς!!! Να είσαι πάντα καλά!!

Matriga είπε...

Να είσαι πάντα καλά. Ευχαριστώ.
Kαλό σου βράδυ και να τα λέμε :)

diakonia agapis είπε...

Να χαίρεσε το σύζυγό σου!!! Εύχομαι ο γάμος σας να επεκταθεί στην αιωνιώτητα. Πάτερ Ανδρέας

mar9659 είπε...

Να είσαι καλά φίλη μου!!και φυσικά να τα λέμε...όποτε θές φιλιά!ευχαριστώ που πέρασες απο το σπιτικό μου!!

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ πάτερ Ανδρέα και εσύ ότι επιθυμείς!!!την ευλογία σου!!καλό βράδυ!

Matriga είπε...

Και συ να είσαι πάντα καλά!
Καλό Σ/Κ

Φιλιά :))

Vaso Mprataki είπε...

¨Εστω και καθυστερημένα σου εύχομαι να τον χαίρεσαι τον Σταύρο σου και να του πεις ότι είναι τυχερός που έχει έναν τόσο καλό άνθρωπο στο πλευρό του...
καλή εβδομάδα!
καληνύχτα!
και πολλά φιλιά!

mar9659 είπε...

Καλή μου φίλενάδα Βάσω σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Είμαι απλά ο εαυτός μου...Ομως είμαι και εγώ τυχερή για τις επιλογές μου στον ποιόν ή ποιά θα επιλέξω να γίνει φίλη μου...και μια απο αυτές είσαι και εσύ...είναι τιμή μου να σ'έχω φίλη μου!!!Την αγάπη μου και την άπειρη εκτίμησή μου φιλενάδα.