Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΣΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ


Χρονια σας πολλά φίλες και φίλοι μου όσοι γιορτάζεται σήμερα!!Οτι μα ότι επιθυμείτε ευχή μου απο καρδιάς!!!!!Η μεγαλόχαρη να σας δίνει υγεία πάνω απο όλα αγάπη και ότι άλλο επιθυμείτε!! Συγχωρείσθε με αν δεν σας εύχομαι προσωπικά όλους ,και όλες όσοι γιορτάζεται, μα ένα θλιβερό γεγονός για μια ακόμη φορά χτύπησε την πόρτα της ψυχής μου και τούτη την στιγμή . Μόλις χθές συνόδευσα στην τελευταία της κατοικία την αγαπημένη μου φίλη Βούλα Σιδηροπούλου-Στρατίδου στην γενέτειρά της Οινόη Κοζάνης σε ηλικια 47χρόνων,που εδώ και 5ΧΡΌΝΙΑ ΠΆΛΕΨΕ ηρωικά αυτό το αδηφάγο τέρας τον Καρκίνο.Μαζί της έκλεισε και ένα κεφάλαιο των νεανικών μας χρόνων της ζωής μας,διότι οι άνδρες μας ήταν φίλοι απο τα γυμνασιακά τους χρόνια και φυσικά δεθηκαμε και εμείς και απο τότε είμασταν αχώριστοι ως μια γροθιά.Σαφώς θα μείνουμε ως μια γροθιά και χωρίς ΑΥΤΗΝ ,γιατί θα παραμείνει στην καρδιά μας ,στην ψυχή μας,στο είναι μας!!! Συγχωρείσθε με αν δεν απαντώ στα ιστολόγια σας για λίγες μέρες, μα δεν δύναμαι ψυχολογικά τούτες τις στιγμές .Θα σας παρακολουθώ όμως σιωπηρά......Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!! Σας ευχαριστώ!!!

11 σχόλια:

Maria Nefeli D είπε...

SYLIPITIRIA GLYKIA MAMA,

OPWS VLEPEIS TO TERASTIO TERAS DEN KOITA HLIKIA..... NA EISAI SIGOURH OMWS OTI KAPOIA STIGMH STH ZWH MAS 8A TO NIKHSOUME

YPOMONH

PS: APO OSH DYNAMH MOU EXEI APOMEINH SOU TH DINW

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

χρόνια σου πολλά καταρχήν και εν δευτέροις, να ζήσεις να την θυμάσαι την καλή σου φίλη... κανείς δεν φεύγει αν δεν τον ξεχάσουμε εμείς...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους, εορτάζοντες και μή!

Λυπάμαι πολύ για την φίλη σου, πραγματικά πολύ νέα έφυγε από κοντα σας!
Σίγουρα θα ζει για πάντα μέσα στις καρδιές σας, κι αυτό θα την κρατάει για πάντα "ζωντανή"

Γιάννης Παππάς είπε...

υπομονή καλή μου
μόνο αυτό
κλαψε ψυχή μου

καλή σου νύχτα

Aristodimos είπε...

Να εισαι καλα και να την εχεις πάντα μες την καρδιά σου , γιατι οσο θυμόμαστε εναν άνθρωπο , τόσο αυτος παραμένει ζωντανός.

Χρονια πολλα σε ολους για εχθες.

Αρης

Γεωργία είπε...

Καλησπέρα, ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα,διάβασα τις αναρτήσεις σου
και είδα μια 'ψυχούλα' απ'αυτές που
σπανίζουν, ή είναι καλά κρυμμένες από τη ζούγκλα της κοινωνίας μας.
Πόσο καλά κάνεις που εξωτερικεύεις τα συναισθήματά σου...
Οσο για το χαμόγελο,σιγά σιγά θα ξανάρθει...γιατί είσαι άνθρωπος της ΖΩΗΣ.
Γειά χαρά σου!

Aristodimos είπε...

Κρατα την μνημη της ζωντανη στην καρδια και την ψυχή σου γιατι οσο θυμόμαστε εναν ανθρωπο, τόσο αυτος παραμένει ζωντανός.

Αρης

mar9659 είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΝΥΝΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ.ΤΑΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑΤΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΑΤΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΧΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ....ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ...ΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ!!! θΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΜΑΣ ΤΟΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΣΥΝΕΧΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ.Σ'ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ,ΣΟΥ ΚΡΑΤΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!! Η ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΜΑ ΣΟΥ!!!

Ίασις είπε...

Κουράγιο γλυκειά μου.Συνεχισε να ζεις να αγαπάς, να χαμογελάς,να καλομελετάς, να βοηθάς να....να...
Αυτό είναι το καλύτερο μνημόσυνο.
'Οσο για το τέρας, είναι πολύ μπερδεμένη υπόθεση. Όλοι οι καρκινοπαθεις και όχι μόνο, πιστεύουν ότι δεν συμφέρει στις φαρμακευτικές εταιρείες να ανακοινώσουν το φάρμακο. Η χημειοθεραπεία, τα αντίδοτα για τις παρενέργειες και ο αργός θάνατος του καρκινοπαθούς συμφέρει περισσότερο. Κατάλαβες;
Μια εναλλακτική θεραπεία είναι:
συγχώρεση του εαυτού και των άλλων και αγάπη άνευ όρων.
Επίσης ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε, απελευθέρωση το υ θυμού και του μίσους. Σωστή διατροφή, αργές αναπνοές, αισιοδοξία και θετικές σκέψεις. Αυτά για πρόληψη και για θεραπεία.
Φιλάκια.
μια που ξεγέλασε το θηρίο και έκλεισε μάτι στη ζωή.

Vaso Mprataki είπε...

Μαριάννα σου έστειλα email
εύχομαι ο χρόνος να απαλύνει τον πόνο σου...
καληνύχτα!
φιλιά

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πού είσαι συ; περιμένω ανάρτησή σου... :)